grafika

  W związku z udziałem Polski w Światowej Wystawie Expo 2020 w Dubaju Polska Agencja Inwestycji i Handlu
  zachęca przedsiębiorców do aplikacji w ramach II edycji Programu Partnerskiego Expo Dubaj 2020.

 

grafika
W związku z udziałem Polski w Światowej Wystawie Expo 2020 w Dubaju Polska Agencja Inwestycji i Handlu zachęca przedsiębiorców do aplikacji w ramach II edycji Programu Partnerskiego Expo Dubaj 2020 oraz projektu Polskie Mosty Technologiczne.

ISM Logo RGB 170x170

 

Województwo Podkarpackie zaprasza przedsiębiorstwa z regionu do udziału w Międzynarodowych Targach Słodyczy i Przekąsek ISM organizowanych w dniach: 2–5 lutego 2020 r. w Kolonii (Niemcy).

W przedsięwzięciu mogą uczestniczyć małe i średnie przedsiębiorstwa z branży spożywczej w kategorii słodyczy i przekąsek oraz opakowań do wyrobów cukierniczych posiadających siedzibę (oddział, filię lub zakład) i prowadzących działalność gospodarczą na terenie Województwa Podkarpackiego.

Zgodnie z regulaminem uczestnictwa, termin nadsyłania wniosków upływa 30 października 2019 roku.

 

Z udziałem Prezydenta RP Andrzeja Dudy i pod jego honorowym patronatem w podrzeszowskiej Jasionce rusza Kongres 590.To już czwarta edycja najbardziej prestiżowego spotkania biznesu i polityki w Polsce. Jak co roku, także tym razem w G2A Arena Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Województwa Podkarpackiego spotykają się przedsiębiorcy, przedstawiciele instytucji okołobiznesowych, naukowców, startupów, ekspertów ekonomicznych polityków i samorządowców.

logo
Delegacja Województwa Podkarpackiego w dniach 24-26 września brała udział w spotkaniach biznesowych dla przemysłu lotniczego Aeromart Nagoya 2019, które miały miejsce w Nagoi - stolicy prefektury Aichi w Japonii. Była to trzecia edycja wydarzenia organizowanego przez francuską firmę BCI we współpracy m.in. z samorządem prefektury Aichi, Izbą Handlową w Nagoi, Japońską Organizacją Handlu Zagranicznego JETRO oraz klastrem lotniczym C‑ASTEC. W wydarzeniu wzięło udział ok. 300 firm i instytucji z ponad 20 krajów świata. Uczestnicy odbyli łącznie ok. 4 tys. spotkań B2B.