logo samorzad

mapa stronykontaktniepelnosprawni

podkarpackie-logo

Ochrona danych osobowych
 

uchw sejmik2
 
uchw zarzad2
 
rcl-rzdowe-centrum-legislacyjne-160x80a
 
zam-publ

sprawy do

WYDANIE AKTUALNE PPS

pps pazdziernik 160

ARCHIWALNE PRZEGLĄDY

przeglad-sterta-160

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich

 

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

 

Program Operacyjny Rybactwo i Morze

wrota-prom

181025 kongresW Rzeszowie trwa VIII Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, w trakcie którego po raz kolejny spotkali się praktycy i eksperci marketingu terytorialnego oraz promocji miast i regionów. Samorząd Województwa Podkarpackiego, będący partnerem strategicznym wydarzenia od początku jego istnienia zajmuje szczególne miejsce w tegorocznej edycji.

W uroczystym otwarciu Kongresu organizatorom towarzyszył Bogdan Romaniuk – Wicemarszałek Województwa Podkarpackiego, który odczytał list Władysława Ortyla skierowany do uczestników. Marszałek podkreślał w nim wartość wydarzenia, które jako jedno z nielicznych w Polsce skupia przedstawicieli zajmujących się na co dzień promocją i komunikacją jednostek samorządów terytorialnych.

Jedynym z dzisiejszych prelegentów był Wojciech Waglowski – prezes agencji FleishmanHillard, współorganizator kampanii promocyjnej województwa podkarpackiego, zatytułowanej „Wyższy Poziom Innowacji”, która wystartowała 8 sierpnia br. Szczegółowo zaprezentował jej poszczególne elementy oraz narzędzia i metody wykorzystywane w jej prowadzeniu.

Województwo podkarpacie wyróżnia się wieloma unikatowymi atutami. To w Rzeszowie wykształcenie zdobył co 10 polski informatyk. Podkarpacie posiada także największą liczbę zarejestrowanych produktów regionalnych. Zadaniem kampanii „Wyższy Poziom Innowacji” jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku województwa, promocja jego unikalnych atutów – inteligentnych specjalizacji, wzrost zainteresowania polskich i zagranicznych przedsiębiorców oraz pokazywanie unikalnych walorów przyrodniczych regionu – mówił Wojciech Waglowski.

- Działania prowadzone dotychczas w ramach kampanii wartej prawie 1,5 miliona złotych dotarły już do ponad 4 milionów osób – zarówno w Polsce jak i za granicą. – na tak duże efekty anii wpływają m.in. działania prowadzone w mediach społecznościowych. Bardzo dobrym pomysłem na dotarcie z przekazem kampanii do dużej liczy osób było nawiązanie współpracy z influencerami, którzy dzięki działaniom na naszych kanałach uzyskali bardzo dużą liczbę wyświetleń – dodaje Wojciech Waglowski.

Jako prelegenci tegorocznej edycji Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach wystąpią także osoby, które na co dzień promują nasz region w mediach społecznościowych. Przedstawiciele Nadleśnictwa Baligród opowiedzą o tym, w jaki sposób ich profil na Facebooku podbił serca tysięcy Polaków, a Stanisław Myszkowski – właściciel Game Over Cycles –w jaki sposób promować miasto w oparciu o pasję do motocykli.

 

 

Statystyka

Odwiedza nas 476 gości oraz 0 użytkowników.