logo samorzad

mapa stronykontaktniepelnosprawni

podkarpackie-logo

uchw sejmik2
 
uchw zarzad2
 
rcl-rzdowe-centrum-legislacyjne-160x80a
 
zam-publ

sprawy do

WYDANIE AKTUALNE PPS

pps mini 1 2017

ARCHIWALNE PRZEGLĄDY

przeglad-sterta-160

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich

 

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

 

Program Operacyjny Rybactwo i Morze

Na zaproszenie Wicemarszałek Województwa Podkarpackiego Anny Kowalskiej 4 lipca do Urzędu Marszałkowskiego przybyli szczypiorniści Stal Mielec. Szczypiorniści Stal Mielec, którzy w sezonie 2010/2011 zdobyli IV miejsce w Ekstralidze. W spotkaniu uczestniczył także Marszałek Województwa Mirosław Karapyta, który nie szczędził ciepłych słów pod adresem mieleckich sportowców.

Na spotkaniu rozmawiano o przyszłości piłki ręcznej na Podkarpaciu oraz możliwościach i perspektywach rozwoju tego sportu.
Związek Piłki Ręcznej w Polsce opublikował niedawno wyniki badań popularności klubów PGNiG Superligi mężczyzn. Badanie zostało przeprowadzone przez firmę Pentagon Research. Pokazało, że drużyną cieszącą się największą popularnością spośród klubów PGNiG Superligi jest VIVE Targi Kielce. Obecny wicemistrz Polski i najbardziej utytułowany klub piłki ręcznej w ostatnich latach może pochwalić się popularnością na poziomie 44,1%.

Niespodzianką jest drugie miejsce tego zestawienia. Zajęła je Stal Mielec z wynikiem 11,3%, wyprzedzając aktualnego mistrza kraju Wisłę Płock. Popularność Stali to efekt świetnej gry mielczan, którzy skazywany byli na degradację.

- Wysoka pozycja tych klubów wśród najbardziej popularnych w naszym kraju jest więc oczywista, ale na podkreślenie zasługuje drugie miejsce w rankingu uzyskane przez zespół SPR BRW Stal Mielec. Drużyna, z jednym z najmniejszych budżetów w PGNiG Superlidze, która przed rozgrywkami skazywana była przez niektórych „specjalistów” na walkę o utrzymanie się w lidze, pokazała dobrą i skuteczną grę, a także swój nieugięty charakter, co pozwoliło jej zająć 4 miejsce w PGNiG Superlidze (po przegranej tylko jedną bramką w piątym meczu play-off z MMTS Kwidzyn) – skomentował Marek Góralczyk Sekretarz Generalny ZPRP.

- Na wzrost popularności mieleckiej drużyny miał też z pewnością wpływ fakt, iż pomimo wygrania rywalizacji w ćwierćfinale play-off (2-1 z drużyną OKPR Traveland-Społem Olsztyn) koniecznym było powtórzenie ostatniego meczu w związku z protestem złożonym przez przeciwników. Cała ta historią z powtarzaniem meczu, ale głównie bardzo dobry wynik sportowy przysporzyły klubowi z Mielca nowych fanów. Mam też nadzieję, że pojawią się sponsorzy, którzy zechcą wykorzystać bardzo dużą popularność SPR BRW Stali Mielece wśród kibiców piłki ręcznej do prowadzenia swoich działań komunikacyjnych i marketingowych – skomentował Marek Góralczyk Sekretarz Generalny ZPRP – dodawał Marek Góralczyk.

Badanie zostało zrealizowane w dniach 18-27 maja na próbie 1987 kibiców piłki ręcznej, odwiedzających serwisy internetowe związane z handballem.