logo samorzad

mapa stronykontaktniepelnosprawni

podkarpackie-logo

uchw sejmik2
 
uchw zarzad2
 
rcl-rzdowe-centrum-legislacyjne-160x80a
 
zam-publ

sprawy do

WYDANIE AKTUALNE PPS

pps 16 02

ARCHIWALNE PRZEGLĄDY

przeglad-sterta-160

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich

 

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

 

Program Operacyjny Rybactwo i Morze

Ponad 140 uczestników, kilkudziesięciu prelegentów, bogate merytorycznie wystąpienia i debaty– oto co czeka Rzeszów już 18 listopada podczas pierwszej edycji Kongresu Marketingu i Innowacji w Samorządach.

Trwające od kilku miesięcy przygotowania są już na finiszu. Wszystkie miejsca zostały zajęte, a liczba uczestników przekroczyła limit dostępnych miejsc. Do stolicy Podkarpacia przyjadą przedstawiciele polskich samorządów z województwa lubelskiego, łódzkiego, mazowieckiego, małopolskiego, śląskiego, świętokrzyskiego oraz podlaskiego. Naszymi gośćmi będą także przedstawiciele ogólnopolskich i regionalnych mediów oraz firm współpracujących z samorządami.

Będzie dyskusja o przyszłości marketingu miast i regionów
Kongres Marketingu i Innowacji wzbudza duże zainteresowanie, ponieważ jest to inicjatywa, której tematem przewodnim będą nowe kierunki rozwoju marketingu terytorialnego, bazujące na wykorzystaniu innowacyjnych narzędzi promocji i technologii informatycznych. Podczas Kongresu osoby zajmujące się kreowaniem i promocją marki miejsc, będą debatować o przyszłości marketingu terytorialnego. Jak wyjaśnia Jarosław Reczek - Dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego - Magnesem przyciągającym uczestników na Kongres Marketingu i Innowacji w Samorządach był mocny program wydarzenia oraz obecność cenionych specjalistów, wśród których znaleźli się pracownicy i właściciele prestiżowych instytucji i firm. Tak duża liczba chętnych do udziału w Kongresie pozwala mieć nadzieję na jego kontynuację w następnych latach.

Miasta i regiony potrzebują ekspertów posiadających odpowiednią wiedzę, rozumiejących specyfikę promocji miejsc, tworzących nowe trendy. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzą organizatorzy Kongresu. Nasze spotkanie będzie zatem swoistym warsztatem, podczas którego przekazywana będzie wiedza, uznawana niejednokrotnie za najcenniejszy zasób marketingowy – podkreśla Marzena Furtak-Żebracka, dyrektor Wydziału Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Miasta Rzeszowa.

Co w programie?
Przez wiele tygodni Rada Programowa pracowała nad doborem prelegentów i wstąpień. W efekcie powstał naprawdę dobry i spójny program. Ponadto udało nam się zaprosić na Kongres znamienitych ekspertów, których wiedza i doświadczenie z pewnością okażą się cenne dla uczestników – mówi dr Dariusz Tworzydło, współorganizator Kongresu, prezes zarządu Exacto Sp. z o.o., pracownik Uniwersytetu Wrocławskiego. Program wydarzenia obejmuje wystąpienia prelegentów – specjalistów z zakresu marketingu i nowych technologii oraz dwie debaty z udziałem ekspertów i publiczności. Pierwsza z nich będzie dotyczyć „Trendów przyszłości w marketingu miejsc”, a tematem drugiej będą „Narzędzia komunikacji w promocji marki miejsc – oczekiwania a rzeczywistość”.

Podczas Kongresu będziemy mówili m.in. o kierunkach rozwoju systemów informatycznych mających zastosowanie w promocji jednostek samorządu terytorialnego. Zwrócimy uwagę na rolę informatyzacji w realizowaniu strategii budowania marek, a także poruszymy temat ewolucji narzędzi marketingowych z punktu widzenia rozwoju technologii informatycznych, które coraz głębiej wkraczają w działania wizerunkowe. – dodaje Wojciech Materna, Prezes Zarządu, Stowarzyszenia Informatyka Podkarpacka.

Wśród prelegentów będą m.in.: Krzysztof Nepelski - Pełnomocnik ds. Relacji Instytucjonalnych, Grupa RMF, Mariusz Pleban – Wiceprezes Zarządu Związku Firm PR, Prezes Multi Communications, Sebastian Chachołek - Prezes Zarządu Grupy PRC, Robert Stępowski - Redaktor naczelny serwisu MarketingMiejsca.com.pl, Rafał Sanecki – Account Manager Gov&NGOs, Grupa Onet oraz Dariusz Małkiński – Dyrektor Kreatywny współtwórca Fresh Idea, przedstawiciel konsorcjum Fresh Idea i Aurum Film.