logo samorzad

mapa stronykontaktniepelnosprawni

podkarpackie-logo

uchw sejmik2
 
uchw zarzad2
 
rcl-rzdowe-centrum-legislacyjne-160x80a
 
zam-publ

sprawy do

WYDANIE AKTUALNE PPS

pps mini 1 2017

ARCHIWALNE PRZEGLĄDY

przeglad-sterta-160

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich

 

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

 

Program Operacyjny Rybactwo i Morze

To część kampanii promocyjnej województwa podkarpackiego prowadzonej przez irlandzkiego przewoźnika – Ryanair.
Na promocję Podkarpacia w Ryanairze władze województwa chcą wydawać rocznie 6 mln zł. Umowa z Ryanairem została podpisana wiosną 2011 roku i za niewiele ponad milion zł mieliśmy link na stronie Ryanaira, na którą wchodzi 450 mln osób miesięcznie. Teraz Podkarpacie powędruje także do samolotów.

Wczoraj w Jasionce wylądował samolot Ryanaira z reklamą na pokładzie. Reklama – zdjęcia najciekawszych miejsc, hasło i logo – umieszczona była w schowku na bagaże. To zapowiedź szerzej zakrojonej kampanii: Podkarpacie pojawi się również w gazetce pokładowej, drukowanej w nakładzie 350 tys. egzemplarzy. 20 tys. egzemplarzy będzie miał magazyn „Welcome to Rzeszów”. Oprócz tego logo Podkarpacia zostanie umieszczone na kadłubach dwóch samolotów latających po całej Europie, a jeden z samolotów będzie reklamował Podkarpacie od wewnątrz.

Ma to zachęcić turystów do odwiedzenia naszego województwa i jego stolicy, choć w mediach pojawiły się spekulacje, że ma to być sposób na zatrzymanie irlandzkiego przewoźnika w Jasionce.