logo samorzad

mapa stronykontaktniepelnosprawni

podkarpackie-logo

uchw sejmik2
 
uchw zarzad2
 
rcl-rzdowe-centrum-legislacyjne-160x80a
 
zam-publ

sprawy do

WYDANIE AKTUALNE PPS

pps 2/2017

ARCHIWALNE PRZEGLĄDY

przeglad-sterta-160

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich

 

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

 

Program Operacyjny Rybactwo i Morze

Dwa samoloty wylądowały w czwartek, 8 września w Galerii Graffica w Rzeszowie. W ten sposób rozpoczęła się nietypowa 4-dniowa akcja, promująca nowe rejsy krajowe eurolot.com. Połączenia z Rzeszowa do Wrocławia oraz Szczecina startują już w ostatni weekend września.

Weekend we Wrocławiu, a może lot do Szczecina i pobyt nad morzem? – takie dylematy rozstrzygać będą niebawem mieszkańcy Rzeszowa. Ci z nich, którzy od czwartku do niedzieli (8 - 11 września) odwiedzą Galerię Graffica mogą wziąć udział w niekonwencjonalnym przedsięwzięciu promocyjnym. Dla klientów centrum handlowego przygotowano także konkurs, w którym można wygrać bilety lotnicze.

Samoloty do Wrocławia latać będą w poniedziałki i środy (dwa razy dziennie) oraz piątki. Natomiast pasażerowie podróżujący do Szczecina odprawiani będą w piątki i niedziele. Przelot samolotem to gwarancja oszczędności pieniędzy i czasu. Ceny biletu w jedną stronę na obu trasach rozpoczynają się od 195 zł. Podróż z Rzeszowa do Wrocławia trwa jedynie 75 minut, natomiast do Szczecina godzinę i trzy kwadranse. Eurolot zapowiada też specjalną cenę dla studentów w ostatni weekend września, a bilety na nowe połączenie są już w sprzedaży na www.eurolot.com.

Wciąż rozbudowywana przez Eurolot siatka krajowych połączeń lotniczych staje się bezkonkurencyjną alternatywą dla podróży samochodem czy koleją. Pasażerowie mogą podróżować w komfortowych warunkach, oszczędzając jednocześnie swój czas i pieniądze. Możliwości takie zyskują zarówno biznesmeni jak i turyści, a dzięki zniżkom dla dzieci, odwiedziny mieszkającej na przysłowiowym drugim końcu Polski rodziny też przestają być problemem. Dzięki nowym połączeniom eurolot.com mieszkańcy Podkarpacia będą mogli nieporównywalnie szybciej i wygodniej dostać się na przykład na mecz we Wrocławiu podczas zbliżających się mistrzostw EURO 2012 albo do Berlina, który oddalony jest od Szczecina o niecałe dwieście kilometrów. Dlatego na uruchamiane przez eurolot.com tanie i wygodne połączenia krajowe można patrzeć jako na swoisty skok cywilizacyjny w dziedzinie komunikacji. Rozwiązania te zbliżają nas do standardów Europy Zachodniej, gdzie mimo rozwiniętej sieci autostrad i nowoczesnych kolei, regionalny transport lotniczy oferuje wiele połączeń krajowych. Dodatkową, sprzyjającą wyborowi samolotu jako środka transportu okolicznością jest postępująca modernizacja polskich lotnisk regionalnych, w tym także portu lotniczego Rzeszów-Jasionka, gdzie powstaje m.in. nowy, przestronny terminal pasażerski.

Akcja w Galerii Graffica jest częścią szerszej kampanii promującej nowe połączenia krajowe Eurolot. Autorem jej koncepcji i realizatorem akcji jest Agencja Promocji Miast i Regionów. Partnerem Eurolotu w tej akcji jest Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka.