logo samorzad

mapa stronykontaktniepelnosprawni

podkarpackie-logo

uchw sejmik2
 
uchw zarzad2
 
rcl-rzdowe-centrum-legislacyjne-160x80a
 
zam-publ

sprawy do

WYDANIE AKTUALNE PPS

pps 16 02

ARCHIWALNE PRZEGLĄDY

przeglad-sterta-160

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich

 

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

 

Program Operacyjny Rybactwo i Morze

Dzisiaj w Jasionce wylądował samolot Ryanaira z reklamami regionu na pokładzie. To część kampanii promocyjnej Podkarpacia. Jej roczny koszt to 6 milionów złotych. Umowę z przewoźnikiem władze województwa podpisały wiosną 2011 roku. Do 2014 roku promocja w Ryanairze będzie nas kosztować 24 mln zł. Do tej pory płaciliśmy irlandzkiemu przewoźnikowi niewiele ponad milion złotych rocznie. Mieliśmy za to link na stronie Ryanaira. Co dostaniemy za 6 mln?

- Reklamę zewnętrzną na dwóch samolotach i wewnętrzną w jednym, reklamę w gazetce pokładowej i na stronie internetowej przewoźnika - wylicza Wiesław Bek, rzecznik marszałka województwa.

Ładna i widoczna
W samolocie, który przyleciał wczoraj z Londynu, reklamę umieszczono na schowkach bagażu podręcznego. To fotografie najciekawszych miejsc w regionie, a pomiędzy nimi hasło promocyjne i logo Podkarpacia.
- Reklama jest bardzo ładna i widoczna, bo przecież każdy musi otworzyć schowek, potem go zamknąć i siłą rzeczy widzi tę reklamę - ocenia jeden z pasażerów rejsu.

W samolotach reklamujemy się też poprzez magazyn pokładowy, w którym są reklamy Podkarpacia.
Magazyn ma nakład 350 tys. egzemplarzy i jest rozdawany podczas wszystkich lotów Ryanaira. Kolejny element to reklama na stronie internetowej irlandzkiego przewoźnika, na którą wchodzi 450 mln osób miesięcznie.

- Rozdysponowaliśmy również 20 tys. egzemplarzy „Welcome to Rzeszów”, wydawnictwa o regionie w samolotach irlandzkiego przewoźnika – dodaje rzecznik.

Zewnętrzna reklama to logo Podkarpacia, które zostanie umieszczone na kadłubie dwóch samolotów latających po całej Europie.

Kampania wizerunkowa w przyszłym roku
- Mamy wiele jeszcze do zrobienia w sferze promocji - ocenia Jarosław Reczek, dyrektor departamentu promocji Urzędu Marszałkowskiego. To on odpowiada za realizację umowy z Ryanairem i za wszelkie działania promocyjne. - Mamy nowe hasło reklamowe, spoty, które emitują ogólnopolskie stacje radiowe i telewizyjne, robimy wiele imprez promocyjnych w kraju i za granicą. W przyszłym roku planujemy kampanie wizerunkową, bo nie wszyscy w tym kraju wiedzą cokolwiek o naszym regionie - zapewnia.