logo samorzad

mapa stronykontaktniepelnosprawni

podkarpackie-logo

23 miliony złotych będzie w sumie kosztować kampania "Piękny Wschód" która promuje 5 województw Polski wschodniej w tym Podkarpacie- jako regiony atrakcyjne turystycznie, piękne, ciekawe i wcale nie tak odległe. Projekt jest właśnie na półmetku. Dziś w Rzeszowie jego efekty podsumowywała Polska Organizacja Turystyczna.
Trzy spoty w ramach kampanii Piękny Wschód zachęcają turystów do przyjazdu np. na Podkarpacie. Według Polskiej Organizacji Turystycznej 17 milionów osób widziało te reklamy co najmniej raz. Podobne spoty - jak wyliczała dziś w Rzeszowie wiceprezes Organizacji Turystycznej - emitowało 227 stacji radiowych ogólnopolskich i lokalnych.
Wschód promowany jest jako piękny i ciekawy region także za pośrednictwem 36 tytułów prasowych- to takie gazetowe promocje - łączny nakład pism w których się ukazały przekroczył 20 milionów egzemplarzy. Cel jest jeden przełamać stereotypy w myśleniu o Polsce wschodniej. W ramach kampanii uruchomiono też specjalną stronę internetową Piękny Wschód. Wystarczy kliknąć aby się dowiedzieć co warto na Podkarpaciu zobaczyć czy gdzie można przenocować. Jest też praktyczny e- przewodnik i kalendarz imprez. A już jutro rusza jeszcze inna promocja- rowerowy rajd Piękny Wschód. Wystartuje z Ustrzyk Dolnych. Niezależnie od kampanii Polskiej Organizacji Turystycznej swoją promocję Podkarpacia prowadzi Urząd Marszałkowski. Dyrektor departamentu promocji i turystyki zapowiedział że połączona będzie z prezentacją hasła promocyjnego województwa- Podkarpackie- przestrzeń otwarta.
Dziś zaprezentowano nowy krótki film pokazujący atrakcje Podkarpacia. Pierwsze spoty promujące region jako przestrzeń otwartą mają się pojawić w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych na początku nowego roku.

Beata Bartman, TVP Rzeszów